Forsendelse & levering
Hos Neonsfeer bestræber vi os på at give vores kunder den hurtigst mulige forsendelse, uanset hvor du bor. Vores produkter er dog håndlavede, og derfor er leveringstiden lidt længere.
HVOR LANG TID TAGER LEVERINGEN?
Leveringstid - 7-9 arbejdsdage* (produktion+levering)
Fuldt sporet og underskrevet service
Når din Neonsfeer er afsendt, giver vores team dig et sporingsnummer, så du kan følge din ordre.
*Alle leveringstider omfatter ikke forsinkelser i tolden. Der kan forekomme forsinkelser i højsæsonen, f.eks. i forbindelse med helligdage, jul eller Black Friday. Neonsfeer kan derfor ikke garantere leveringsdatoer.
HVAD ER FORSENDELSESOMKOSTNINGERNE?
Vi tilbyder gratis premium forsendelse til vores kunder. Bemærk venligst, at din Neonsfeer-belysning kan være opdelt i flere dele. På denne måde kan vi spare på forsendelsesomkostningerne og fortsat give vores kunder de bedste priser og gratis forsendelse. Når belysningen er i dit hjem, skal du blot omdanne din Neonsfeer til en Neonsfeer.
SKATTER OG IMPORTAFGIFTER
Alle priser er inklusive moms. For erhvervskunder uden for Nederlandene er det muligt at anvende en sats på 0 %.
HVOR ER MIN NEONSFEER?
Når pakken er blevet sendt, modtager du en e-mail med et sporingsnummer. Du kan bruge dette link til at spore din ordre: https://www.fedex.com/en-us/tracking.html
MIT SPORINGSNUMMER VIRKER IKKE?
Det kan tage op til 24 timer, før din pakkes placering er opdateret. Vi beder om Deres tålmodighed. Hvis sporingsnummeret ikke viser nogen oplysninger, eller hvis det forbliver på ét sted i mere end 3 dage, bedes du kontakte os på info@neonsfeer.dk
SKATTER OG IMPORTAFGIFTER
Alle priser er inklusive moms. For erhvervskunder uden for Nederlandene er det muligt at anvende en sats på 0 %. Importtold og afgifter for internationale forsendelser kan blive opkrævet ved ankomsten til destinationslandet. Dette varierer fra land til land, og Neonsfeer opfordrer dig til at være opmærksom på disse potentielle gebyrer, inden du afgiver en ordre hos os.
Hvis du nægter at betale told og afgifter ved ankomsten til dit bestemmelsesland, vil varerne blive returneret til Neonsfeer på kundens regning, og kunden vil modtage en refusion for værdien af de betalte varer minus omkostningerne til returforsendelse. Udgifterne til den oprindelige forsendelse refunderes ikke.
SPØRGSMÅL OM DIN BESTILLING
Har du spørgsmål om din bestilling? Du er sikkert ikke den første, der stiller dette spørgsmål. Se først på siden Ofte stillede spørgsmål for at se, om dit spørgsmål er opført der.
HVOR LANG TID TAGER LEVERINGEN?
Leveringstid - 7-9 arbejdsdage* (produktion+levering)
Fuldt sporet og underskrevet service
Når din Neonsfeer er afsendt, giver vores team dig et sporingsnummer, så du kan følge din ordre.
*Alle leveringstider omfatter ikke forsinkelser i tolden. Der kan forekomme forsinkelser i højsæsonen, f.eks. i forbindelse med helligdage, jul eller Black Friday. Neonsfeer kan derfor ikke garantere leveringsdatoer.
HVAD ER FORSENDELSESOMKOSTNINGERNE?
Vi tilbyder gratis premium forsendelse til vores kunder. Bemærk venligst, at din Neonsfeer-belysning kan være opdelt i flere dele. På denne måde kan vi spare på forsendelsesomkostningerne og fortsat give vores kunder de bedste priser og gratis forsendelse. Når belysningen er i dit hjem, skal du blot omdanne din Neonsfeer til en Neonsfeer.
SKATTER OG IMPORTAFGIFTER
Alle priser er inklusive moms. For erhvervskunder uden for Nederlandene er det muligt at anvende en sats på 0 %.
HVOR ER MIN NEONSFEER?
Når pakken er blevet sendt, modtager du en e-mail med et sporingsnummer. Du kan bruge dette link til at spore din ordre: https://www.fedex.com/en-us/tracking.html
MIT SPORINGSNUMMER VIRKER IKKE?
Det kan tage op til 24 timer, før din pakkes placering er opdateret. Vi beder om Deres tålmodighed. Hvis sporingsnummeret ikke viser nogen oplysninger, eller hvis det forbliver på ét sted i mere end 3 dage, bedes du kontakte os på info@neonsfeer.dk
SKATTER OG IMPORTAFGIFTER
Alle priser er inklusive moms. For erhvervskunder uden for Nederlandene er det muligt at anvende en sats på 0 %. Importtold og afgifter for internationale forsendelser kan blive opkrævet ved ankomsten til destinationslandet. Dette varierer fra land til land, og Neonsfeer opfordrer dig til at være opmærksom på disse potentielle gebyrer, inden du afgiver en ordre hos os.
Hvis du nægter at betale told og afgifter ved ankomsten til dit bestemmelsesland, vil varerne blive returneret til Neonsfeer på kundens regning, og kunden vil modtage en refusion for værdien af de betalte varer minus omkostningerne til returforsendelse. Udgifterne til den oprindelige forsendelse refunderes ikke.
SPØRGSMÅL OM DIN BESTILLING
Har du spørgsmål om din bestilling? Du er sikkert ikke den første, der stiller dette spørgsmål. Se først på siden Ofte stillede spørgsmål for at se, om dit spørgsmål er opført der.